opc_loader

De 2e generatie SR was vanaf het begin al erg geliefd, het model leent zich uitstekend om te tunen.
Zowel optiche als technisch is er veel voor te vinden.

Het model is verkocht met verschillende benamingen, onderstaande een aantal:

  • Aprilia SR WWW AC
  • Aprilia SR Netscaper LC
  • Aprilia SR Stealth LC
  • Aprilia SR Funmaster
  • Aprilia SR Racing
  • Aprilia SR Ditech 
  • Aprilia SR Street

Aprilia was in 1999 de eerste fabrikant die met een injectie scooter op de markt kwam, de zogenoemde Ditech is in Nederland echter nooit een groot verkoop succes geweest, mede omdat de opvoer potentie zeer beperkt zijn ten opzichte van de carburatie motoren en omdat er redelijk veel kinderziektes bij de scooters waren..

Type motorbloken: 
Minarelli 2 takt carburatie  lucht of water gekoeld
Koeling:  Vloeistof of luchtkoeling
Carburateur: 12mm Del 'orto
Rem: trommel of schijf.
O.a. verkocht als de uitvoeringen: WWW, Netscaper, Strealth, Racing, Valentino Rossi, SBK, Tetsuya Harada, Loris Capirossi
Jaren: 1997-2003

Morini 2-takt carburatie en Ditech injectie
Koeling lucht ( carburateur ) Vloeistof ( Ditech )
Carburateur 12mm of Injectie ( Siemens )

Rem: Tommel en Schijf
O.a. geleverd als Spiderman, Sport Pro, SR2000, Troy Corser, Racing

Piaggio 2 takt vanaf 2005Koeling: Voeistof
Rem: Schijf
Carburateur: 17,5mm Del 'orto 
 

Artikel 1 tot 77 (van de 77 artikelen). Resultaat:1
Artikel 1 tot 77 (van de 77 artikelen). Resultaat:1

Onderstaande een klein overzicht met het type motoren. 
Bij vragen kunt u altijd contact opnemen. 

De meest voorkomende versie van deze scooter is de eerste generatie met het Minarelli motorblok.
De meest geliefde versie is vaak de Piaggio. Deze zijn van een later bouwjaar en kwalitatief ongeveer gelijk aan Minarelli. 
Morini is verreweg het minst populair, deze hebben een minder goede reputatie qua opvoerpotentie maar ook een mindere betrouwbaarheid.